29 Kasım 2011 Salı

23 hafta 4 gün....

Eveettt....
Artık 23 hafta 4 günlüğüz...ve o bir kız..:)
Genel olarak hamileliğim iyi gidiyor diyebilirim.Bu hafta artık bebeğin algılarının önemli bir kısmı geliştiği için uyarılara refleks değil bilinçli olarak yanıt verirmiş...Bunu okuyan ben çok heycanlandım artık bebişimle aramızdaki bağ dahada kuvvetlenecek diye yorumladım okuduklarımı...
Yavaş yavaş kızım için alışveriş yapmaya başladım..kendi ördüğüm şeylerde var bunları en kısa zamanda burda yayınlayacağım...
Şimdilik görüşmek üzere hoşçakalınn...

6 yorum:

Gelin Ayşe dedi ki...

aaa ne guseeel, hayirli olsun. Kiz cocuklari bir baska oluyor benceee :) Bende 22 hafta ve 4 gunluk hamieyim ikinci bebisime :)

NeYapsamNeYazsam dedi ki...

:) benim ilk bebişim...kızıma kavuşmak için sabırsızlanıyorum...

zeymuran dedi ki...

canım evet bu hamılelegın son ayları cok keyıflı oluyor onu hıssedıyorsun sevıyorsun konuşuyorsun bambaşka bır duygu,Allah sağlıcakla kucagına lamayı nasıp etsın,sevgıler..

NeYapsamNeYazsam dedi ki...

Amin çok teşekkür ederim.

Georgian girl dedi ki...

Allah sağlıcakla kucaklamayı nasip etsin... Ben de bloguma beklerim...

NeYapsamNeYazsam dedi ki...

Amiinnn...inşallah...tabiki zevkle inceliycem...:)