30 Kasım 2011 Çarşamba

Bir iş gününün daha sonu....

Nasıl geçtiğini anlamadığım bir iş günü daha benim için bitmek üzere...
Penceremde havanın iyice karardığını görüyorum...Oksijene hasret bir hamilelik geçiriyorum bu günlerde...Minik kuşum bugün hiç kıpırdamadı neredeyse...Benim üzgün olduğumu hissediyor sanırım...
Çok iyiyim çok iyiyim derken iki gündür mide ağrısından yatamaz hale geldim..tamamen psikolojik dedi annem teşhis konuldu anlıycanız..ben her şeye rağmen pozitif olmak istiyorum..ne kadar başarılı olurum bilmiyorum ama yarı çekirdek ailemiz için zor günler başlamak üzere..eşimin bugün işte son günü..
-üzgün müyüm?
bilmiyorum..
Herne kadar burukta olsa içimde bir umut var.küçük meleğimiz için herşey daha güzel olacak diyor bir ses içimden...bende o sese inanıyorum..Rabbimizin bizim için ayırdığı rızıktan diliyorum..Babamıza bir iş....babamıza bir iş inşallah...
Hoşçakalın...Sevgiyle kalın...

2 yorum:

deren dedi ki...

bebek rızkıyla gelir derler,inşaallah...babaya bir iş ile gelir kızın belki de..

NeYapsamNeYazsam dedi ki...

İnşallah...dualarınızı esirgemeyin..