22 Kasım 2011 Salı

Merhabalar....

Ben Emine....Öncelikle kendimi tanıtayım...85'liyim Evliyim..Aslen Halkla İlişkiler Mezunu olan ben 5 yıldır Muhasebeci olarak çalışıyorum..Bunlardan dahada önemlisi şuan bir ANNE adayıyım...Tasarım, Dikiş ve El Sanatları hastası; aynı zamanda internet meraklısıyım. Şaşırmayı severim dolayısıyla geleceğe ilişkin ve yeni olan herşey ilgimi çeker.
Bu kendime ait bir blogda ilk yazım ama deneyimli bir bloggerım. Çok uzun zamandır çeşitli blogçuların takipçisiyim. 
- Neden yazıyorum....Bence blog düşüncelerinizi bir yerde toplayıp biriktirebildiğiniz bir kumbara.  Ne kadar çok yazarsanız o kadar çok yarına bıraktığınız birikiminiz oluyor. Kendime kendi düşüncelerimi hatırlatmak için yazıyorum. Aynı konudaki fikirleri bir dolabın tek bir rafına koyup arşivleyebilmek için.  Değer verdiğim insanların yazdığım konular hakkında ki fikirlerini alabilmek hiç tanımadığım benzer düşüncedeki insanlarla tanışabilmek için. Üstünden zaman geçip yazılanlar unutulduğunda bu birikim değeri de artar diye umut ediyorum.
- Neler yazacağım...Kendi ilgi alanlarımda merak ettiklerimi; Yaptığım el işlerini, ve inş. dikişlerimi.....yapmak istediklerimi ve ilgimi çeken herşeyi...
İlginizi çekiyorsa buyrun.
İster sadece okuyun. İster yorum yazın. İster karşı görüşte olduğunuzu bildirin. İster e posta yollayın….
Başka bir ekranın karşısında bu sayfaya bakıp ilginizi çeken bir şeyler görüyorsanız, varlığınızı belli edin.

4 yorum:

Sitare dedi ki...

Aaramıza hoş geldin<3

NeYapsamNeYazsam dedi ki...

:) hoşbuldu(k) <3

(k)= kızımla ben yani..:)

Gelin Ayşe dedi ki...

Hosgeldin aramiza ;)

NeYapsamNeYazsam dedi ki...

çok teşekkür ederimm..hoşbuldukkk...:)