8 Aralık 2011 Perşembe

BEBİŞİMİN İLK CİCİLERİ....

Bunlar unnado.com siparişlerimiz olup bebişim için yaptığım ilk internet alışverişimdir...Her nekadar daha önce netten alışveriş yapmış olsamda biraz tereddütlerim vardı ama bir problem yaşamadım...tabi biraz geç gelmesi dışında...aslında sitede yazan bilgilere göre nomal tarihinde elime ulaştı ... ben sabırsızlandığım için geç gelmiş gibi düşündüm.Müşteri hizmetlerini birkaçkez aradım sağolsunlar çok yardımcı oldular..Artık unnado.com sitesi hakkında düşüncelerim netleşti gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim..

Bunlar da babamızın kızı için aldığı ilk ciciler...(wenice) mağazasından almıştık...(kendisi özellikler belirtmemi rica etti..)

Pembe ayakkabılar ise; babannesinden kızıma hediyedir...


Son olarak patikleri kendim ördüm..Kızım için kendimde birşeyler yapmak istiyorum...Herşey hazır satılsada el emeğinin yeri bana göre ayrı...
         Üstteki patik nette çok yaygın bir şekilde çeşitleri mevcut olan converse ayakkabı çakması bi patik..Tığı ile örülüyor ve göründüğündende basit..
         Alttaki pembe beyazında örneğini netten almıştım.Şişle örülüp dikiliyor.Benim gibi şiş örgüsünü çok fazla bilmeyenler için bile kolay bir patik...

İşte bunlar kızımızın ilk ayakkabı ve patikleri..Biz farkında olmadan alışverişimize ayaktan başlamışız...Kıyafet bölümüne yeni geçiyoruz..

5 yorum:

deren dedi ki...

hepsi çok güzel,inşaallah sağlıklıca kucağına alırsın...güzel günlerde giysin..
bu arada netten alışveriş benim de hep tırstığım bir konu,2 kere yaptım memnun kaldım ama yinede mecbur kalmadıkça ııhhh :)

Hayat Cafe Tarifleri dedi ki...

Ayyy harikalar ama yaa..
İnan hepsine bayıldım..
Güle güle iyi günlerde giysin inşallah..
Takibindeyim canım
Sevgiler.
Bende beklerim.

NeYapsamNeYazsam dedi ki...

deren: amin canım çok teşekkür ederim.
Hayat cafe tarifleri:beğendiğine sevindim çok teşekkür ederim..bende takibindeyim..:)

haskumaş dedi ki...

allah analı babalı büyütsün sağlıklı hayırlı ömürler versin bebişe bundan sonra takipciniz bebişi hep birlikte büyütürüz :)

NeYapsamNeYazsam dedi ki...

has kumaş; çok teşekkür ederim..bende takibinizdeyim..:)