12 Aralık 2012 Çarşamba

UZUN BİR ARADAN SONRA..

Uzun bir aranın ardından tekrar buradayım...
Bir yandan bilgisayarımın  bozuk oluşu öbür yandan minik kızımla birbirimize alışmaya çalışmamız derken günler gelip geçti..ve şuanda kızım artık emekliyor tutunup kalkıyor..çok hareketli kıpır kıpır bir bebek..hatta şuanda dizlerimden tutunup kalkarak beni al dercesine bana bakıyor..:) gel bakalıımmmm...meraklı kızım beniimm..çok zor ama çok güzel günler yaşıyoruz...onun gözümün önünde bir şeyler öğrenmesi, büyümesi, anlamsız sesler çıkarması, gülmesi benim için çok değerli...
Artık eskisi gibi bişeyler üretmek istiyorum dedim ve bir bere örmeye karar verdim...bittiğinde burada paylaşıcam...Bunun yanısıra aşağıda gördüğünüz ve benim hamileyken yaptığım bazı süsler var..

Avize için keçeden yağmurlu bir bulut..iki yönlü bir yanında zeynep,

 Bir yanında sude yazılı...
Resim yazısı ekle
 Kapıı süsü..

Buda hazır aldığımız kapı süsü..


Buda kızımın dolabının üzeri..
kendi el ve ayak izleri var..birde hediye paketlerinin üzerindeki yazıları yapıştırdım...
Görüşmek üzere hoşçakalın...

10 Mayıs 2012 Perşembe

Bir iç döküş....

Çok yoğun günlerin ardından birazda olsa sakinlemiş durumdayız...mevlüttü, kırk uçurmaydı, kardeşimin düğünüydü derken çok yorulduk...zeynep sude çok küçük olmasına rağmen mecburen dayısının kınasına düğününe gitmek zorunda kaldı...çok yoruldu, çok hırpalandı...onu böyle bir ortamın içerisine sokmak istemezdim ama düğün bizim olunca böyle oldu...kına gecesi annemlere dönerken ağlamaya başladı ve evde de ağlamaya devam etti...derken hastane aciline ilk kez ziyaretimizide yapmış olduk..bütün yol boyunca ağlarken hastane bahçesine girer girmez sustu..:) doktor nesi var deyince...eşim valla doktor bey belki inanmazsınız şu kapıdan girene kadar aralıksız ağlıyordu dedi...doktor muayene etti gazı var dedi..bir fitil verip bizi eve yolladı..buarada yüzünde çıkan pütürükleride sorduk öpmekten allerji olmuş olabilir dedi bepanthen krem verdi üç gündür kullanıyorum büyük oranda geçti sayılır.şimdide kabuk kabuk soyuluyor sanırım cildi kalınlaşıyor.Uyku düzenimiz hala tam oturmuş değil ama benim kızım akşam 9 da uyanıp gece 3 ten önce uyumuyor.Bu durum alışkanlık haline gelmez umarım.Onun dışında emmesi güzel.İlk aşımızıda yaptırdık.24 mayısta 2. aşımız var .Zeynepli günler böyle çabucak gelip geçiyor, o bize bu dünyaya biz ise, ona onun olduğu  bu hayata alışmaya devam ediyoruz....Sevgiler...

13 Nisan 2012 Cuma

bebeğim büyüyor...

Kızım bugün 3 haftalık oldu..Artık gözleriyle beni takip edebiliyor...Yani çok belirgin olmasada görerek bakmaya başlıyor.Anne olmak zor olmanın yanı sıra çok güzel bi duygu...Sabır gerektiren, meşakkatli bir iş...Doktor kontrolleri dışında henüz dışarı çıkmadık...Şu kırk gün bir geçse...havalarda ısınsa bizde hep gezsek tozsak...bu aralar dışarıya hasret bir haldeyim...dışarı çıkmak istiyorum  ama kızımı bırakmak istemiyorum...onuda götürmek istiyorum ama çok küçükkk..:) Bu çelişkili ruh haliyle günler gelip geçiyor...Ama kim ne derse desin annelik duygusu gerçekten çok kutsal..Hani şu klişe cümle varya...Anne olmadan annenin kıymetini anlayamazsın diye...işte bu cümleyi yaşıyorum..kıymet anlamak değil belki ama nasıl zorluklarla büyütüldüğünü anlıyor insan...
19 nisanda bebek mevlütümüzü okutcaz inş... Kırkını beklemiycez çünkü buralarda pek beklemiyolar..herkes mevlüt soruyo...bencede beklemeye gerek yok..bende kendimi toparladım nasılsa...

28 Mart 2012 Çarşamba

....ve mutlu soonnn...:)

    23 mart cuma günü saat 12:40 da meraklı bekleyiş zorda olsa sona erdi..artık bende bir anneyim...ve çok mutluyum...zor ama güzel günler geçiriyorum...daha ayrıntılı yazılarımı daha sonra yazıcam inş....

16 Ocak 2012 Pazartesi

Kızımın yeni cicileri...


Çıtçıtlı hazır kundak...
30 TL civil

ilk elbisemiz...
çikoby %40 indiriminde 17 TL

yenimoda.com'dan aldığım 5 li hastane çıkışlarımız..20 TL*2 ADET

yenimoda.com'dan alınan çift taraflı battamniye.25 TL

Çantasıyla beraber indirime giren chicco bebek bakım setimiz..40 TL

1.2.ve 3. resim babannemizin ördüğü ciciler 4.resim hediye.

ayaklı pijamalar tanesi 3.5 TL (sanırım) civil
patikler tanesi 1.5 TL civil
önlükler ve şapkalar 1 TL civil

bunlarda civilden ama fiyatlarını hatırlamıyorum..:)

veee benim uzun zamandır yarım bırakıp tamamlayamadığım takılarımdan bir kaç tanesi...




Hoşçakalın...
Posted by Picasa

12 Ocak 2012 Perşembe

En sonunda...

Bu kadar uzun aradan sonra , bunca birikmiş şeyi bir çırpıda anlatmak çok zor...Yeni yılın ilk günlerini mesleğimden dolayı hep stresli geçiririm.O yüzden o stresli günlerimde buraya sıkıcı şeyler yazmak istemedim..Ocak ayının ortalarına yaklaştık hava iyice soğudu.Yağmur fırtına derken günler hızla gelip geçiyor...Bense yaklaşan izin ve dolayısıyla doğum için heycanlanıyorum...Bu uzun arada sadece işe gidip gelip uzanmadım..:) tabiki bişeylerde yaptım...Biraz alışveriş biraz el emeği ve bir kaçtane takı yaptım..Yarın bunların hepsini sizlerle paylaşıcam inşallah...(Biraz meraklanın.:)
Bu aralar salgın olan grip virüsü sanırım bizim eve de geldi...İki gün önce boğaz yanmasıyla başlamıştı şimdi ise burnum tıkalı..Eşimde aynı şekilde..Ne kadar dikkat etsekte çok yaygın olduğu için bizede bulaştı sanırım.Umarım fazla kalmaz bizde çünkü virüsleri evde yatıracak yerimiz yok..:) İlaç kullanamadığım için daha çok meyve yiyerek ve ıhlamur çayı içerek atlatmaya çalışıyorum..Hamileliğimin başından beri doktorun verdiği vitamin,demir ve kalsiyum ilaçlarından başka ağrı kesici bile içmedim..Halbuki başım ağrıdığında içmem için ağrı kesicide verdi doktorumuz ama ben çok korktuğum için ilaçtan içmedim..Baştan içmeyincede artık içmek istemiyorum..Zaten maximum 2 ayım kaldı..İnşallah içmeme gerekde kalmaz..

Bu arada 29 hafta 6 günlük oldu kızımııızz..:) Hamilelikte kaç haftalık olduğunuzu hesaplayan bazı siteler var.Ben en başından beri bu adresten takip ediyorum.Hem haftanızı hesaplıyor hemde o haftaya göre nasıl gelişmelerin olacağını yazıyor.Tabiki kişiye göre farklılıklar gösterir ama benim genelde uydu...
 http://www.neyne.net/Kac-Haftalik-Hamileyim.aspx
 Artık annesini daha çok rahatsız ediyor, daha çok yoruyor ama olsun...Ben razıyım yeterki o sağlıklı olsun varsın tepinsin annesinin karnında...:)Önümüzdeki salı günü dr. kontrolmüz var.Bir aksilik çıkmazsa gidicez inşallah...En kötü ihtimalle sonraki cumartesiye kalıcak kontrolümüz..bakalım minik cadı ne kadar büyümüş.?Annesi nekadar büyümüş..? Doktorumuzla izin tarihini belirleyeceğiz bu defa..Bakalım çalışmama ne kadar izin verilecek..?
Görüşmek üzere hoşçakalıınn...