16 Ocak 2012 Pazartesi

Kızımın yeni cicileri...


Çıtçıtlı hazır kundak...
30 TL civil

ilk elbisemiz...
çikoby %40 indiriminde 17 TL

yenimoda.com'dan aldığım 5 li hastane çıkışlarımız..20 TL*2 ADET

yenimoda.com'dan alınan çift taraflı battamniye.25 TL

Çantasıyla beraber indirime giren chicco bebek bakım setimiz..40 TL

1.2.ve 3. resim babannemizin ördüğü ciciler 4.resim hediye.

ayaklı pijamalar tanesi 3.5 TL (sanırım) civil
patikler tanesi 1.5 TL civil
önlükler ve şapkalar 1 TL civil

bunlarda civilden ama fiyatlarını hatırlamıyorum..:)

veee benim uzun zamandır yarım bırakıp tamamlayamadığım takılarımdan bir kaç tanesi...




Hoşçakalın...
Posted by Picasa

12 yorum:

Gelin Ayşe dedi ki...

ooo bebis yasamiiis yine, hepsi birbirinden guzel ama en cokta benim haklarim yazan body :))) hatta super birsey :)
Rabbim uzerinde gormekte nasip eder insallah.
Takilarinda hepsi cok guzelm onlarida guzel gunlerde kullan insallah.

Ayrica yan tarafta Bebegim geliyor etiketine bir yanlislik var sanirim? Senin doguma coook daha az bir sure kalmis olmaliii

NeYapsamNeYazsam dedi ki...

çok teşekkür ederim canım ...
yanlışlıkmı yapmışım hiç dikkat etmedim..bi ara bakarım..:)

NeYapsamNeYazsam dedi ki...

canım bebeğim geliyor etiketinde bi yanlışlık bulamadım.son ad.günü 17 haz.ona göre doğru gibi? başka bi yanlışlıkmı?

Gelin Ayşe dedi ki...

ama bebegimin gelmesine daha 226 gun var diyor? bence kesin bir yanlislik var ama nasil duzeltecegimi bende bilmiyorum, belki yeniden bastan yapsan duzelir.

Gelin Ayşe dedi ki...

dogdumu yoksaaa?

NeYapsamNeYazsam dedi ki...

yok teyzesi daha doğmadı..ben yoğunluktan giremiyorum...:(

Gelin Ayşe dedi ki...

neden yazmiyorsun?

Gelin Ayşe dedi ki...

bir ay gecmis son yorumundan sonra. benden bir iki hafta onceydi senin dogumun. Benimkine yaklasik 2 hafta kaldigina gore sen suaralar son gunlerindesin belkide dogum yaptin ha?
Merak ediyorum. Rabbim kolayliklar versin insallah ..

NeYapsamNeYazsam dedi ki...

cnm izine çıktıktan sonra internete giremedim.evimde internetim yoktu.23 martta doğum yaptım.evime net aldım.şimdi iyiyim kızımla birbirimize alışmaya çalışıyoruz.

cengiz dedi ki...

slm bizimde martta kızımız olacak inşallah nette dolaşırken çıtçıtlı kundak bakıyordum fotoğraftakinden bulamıyorum, penye tarzı olanlardan var ama güzel değil fotoğraftakini beğendik, nereden aldığınızı nasıl bulabilieceğimizi yazarsanız sevinirim. şimdiden teşekkür ederim.

cengiz dedi ki...

slm bizimde mart gibi kızımız olacak inşallah, ilk fotoğraftaki tavşanlı kundağı çok aradım bulamadım. penye tarzı olandan var heryerde. siz nereden aldınız yazarsanız sevinirim. şimdiden teşekkür ederim.

NeYapsamNeYazsam dedi ki...

slm cengiz..kundağı civil mağazasından almıştık.çok kullanışlı bir kundak.yalnız bebişler okadar hızlı büyüyolarki çok az kullanabildik..sizinkide martta doğacakmış..nisan mayıs derken hemen havalar ısınıyor dolayısıyla ilk üç ay için alacağınız kıyafet ve kundak battaniye tarzı şeyleri alırken dikat etmenizi öneririm..Allah hayırlı etsin..sağsağlim kucağınıza almayı nasip etsin...sevgiler...