13 Nisan 2012 Cuma

bebeğim büyüyor...

Kızım bugün 3 haftalık oldu..Artık gözleriyle beni takip edebiliyor...Yani çok belirgin olmasada görerek bakmaya başlıyor.Anne olmak zor olmanın yanı sıra çok güzel bi duygu...Sabır gerektiren, meşakkatli bir iş...Doktor kontrolleri dışında henüz dışarı çıkmadık...Şu kırk gün bir geçse...havalarda ısınsa bizde hep gezsek tozsak...bu aralar dışarıya hasret bir haldeyim...dışarı çıkmak istiyorum  ama kızımı bırakmak istemiyorum...onuda götürmek istiyorum ama çok küçükkk..:) Bu çelişkili ruh haliyle günler gelip geçiyor...Ama kim ne derse desin annelik duygusu gerçekten çok kutsal..Hani şu klişe cümle varya...Anne olmadan annenin kıymetini anlayamazsın diye...işte bu cümleyi yaşıyorum..kıymet anlamak değil belki ama nasıl zorluklarla büyütüldüğünü anlıyor insan...
19 nisanda bebek mevlütümüzü okutcaz inş... Kırkını beklemiycez çünkü buralarda pek beklemiyolar..herkes mevlüt soruyo...bencede beklemeye gerek yok..bende kendimi toparladım nasılsa...

1 yorum:

Gelin Ayşe dedi ki...

ayni zorluklari yasiyorum. acayip bir ruh halindeyim. emzirme sorunu yasiyorum :(