12 Aralık 2012 Çarşamba

UZUN BİR ARADAN SONRA..

Uzun bir aranın ardından tekrar buradayım...
Bir yandan bilgisayarımın  bozuk oluşu öbür yandan minik kızımla birbirimize alışmaya çalışmamız derken günler gelip geçti..ve şuanda kızım artık emekliyor tutunup kalkıyor..çok hareketli kıpır kıpır bir bebek..hatta şuanda dizlerimden tutunup kalkarak beni al dercesine bana bakıyor..:) gel bakalıımmmm...meraklı kızım beniimm..çok zor ama çok güzel günler yaşıyoruz...onun gözümün önünde bir şeyler öğrenmesi, büyümesi, anlamsız sesler çıkarması, gülmesi benim için çok değerli...
Artık eskisi gibi bişeyler üretmek istiyorum dedim ve bir bere örmeye karar verdim...bittiğinde burada paylaşıcam...Bunun yanısıra aşağıda gördüğünüz ve benim hamileyken yaptığım bazı süsler var..

Avize için keçeden yağmurlu bir bulut..iki yönlü bir yanında zeynep,

 Bir yanında sude yazılı...
Resim yazısı ekle
 Kapıı süsü..

Buda hazır aldığımız kapı süsü..


Buda kızımın dolabının üzeri..
kendi el ve ayak izleri var..birde hediye paketlerinin üzerindeki yazıları yapıştırdım...
Görüşmek üzere hoşçakalın...

Hiç yorum yok: