15 Nisan 2013 Pazartesi

Bir not...♥♥♥

Bu bloğun açılış sebebi kızımdır.  (kendisi şu an uyuyor..:))  http://neyapsamneyazsam.blogspot.com/2011/11/23-hafta-4-gun.html

            Ona ait duygularımı yaşadıklarımı burada yazıp, ileriye dönük bir arşiv olarak düşünmüştüm.Bir satış bloğu olarak başlamadım ama zaman içinde  hobi olarak kendime, kızıma ve evimize yaptığım şeyler çok beğenilip, sen niye yapıp satmıyosun bunlardan?...aaa ne kadar güzel olmuş...nasıl yapıyosun ? bunları vallahi helal olsun...:) gibi yakın çevremden tepkiler alınca bende yaptıklarımın değerlenmesi adına hem de aile bütçesine katkısı olması açısından satışlarıma başlamak istedim. Bununla birlikte facebook sayfamıda https://www.facebook.com/EmosHobiDesign  hayata geçirmiş oldum. Şimdilik komik sayılacak kadar az beğeni ve takipçim olsada ben ileriye dönük güzel şeyler bekliyorum inşallah...Şuan fotoğraf makinamız yok ..:(vardı ama yok..:) tekrar olucak inşallah....heheh..!! .olunca hızlı bir giriş yapıcam...

           Kızım ile duygularımı yine ara ara yine paylaşıcam tabiki..aynı zamanda da yaptıklarımı...
Neler olacak hep beraber göreceğiz İnşallah...
Sevgiler...

Hiç yorum yok: