13 Mayıs 2013 Pazartesi

Taraftar keçe siparişlerim...

Fenerbahçe...




Real Madrid...






Beşiktaş...


üçü biarada...






bide yandan görünüm olsun...:)


Yorucu bir haftanın ardından siparişlerimi sağsağlim teslim ettim çok şükür. Bu hafta ben ve kızım çok hastaydık. Önce ben boğaz ve baş ağrısıyla doktora gittim. Tam ben ilaçlarımı alıp iyileşmeye başladım derken bu defada kızım ateşlendi...ateşini düşüremeyince hastanenin yolunu tuttuk. ilaçlarını içirip uyuttuk o gece iyiydi sabaha karşı tekrar ateşlendi ve yine düşmedi tekrar gittik. Şimdi iyi çok şükür. Eşim çok yardımcı oldu sağolsun.
Tabi bu arada siparişlerimi de bitirmem gerekiyordu ve bu hastalık durumu da uzun sürünce çok zorlandım en son gece sabahlayarakta olsa siparişlerimi bitirip teslim ettim çok şükür.
Hepsinden dahada önemlisi eşim siparişleri teslim ettiğinde çok beğenilmiş.Bütün haftanın yorgunluğu bu güzel haberle uçup gitti..
Bu siparişlerinde hikayesi böyle ...:)
 

Hiç yorum yok: