30 Haziran 2013 Pazar

♥KURU İNCİRLİ TAM BUĞDAY UNLU KEK♥

Merhabalar yine çoğumuzun bildiği tadı nefis bir tarif. Üstelik hazırlaması da kolay.Afiyet olsun.




Malzemeler:

2 yumurta
1 çay bardağı toz şeker
1 çay bardağı sıvı yağ
1 çay bardağı yoğurt
1,5 su bardağı tam buğday unu
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
4-5 adet kuru incir
Üzeri için pudra şekeri

Yapılışı

Adım1

Yumurta ve şekeri iyice çırpın.Yoğurt ve sıvıyağıı ekleyip karıştırın.

Adım2

Un, kabartma tozu ve vanilyayı ekleyip karıştırın.

Adım3

İncirleri küp küp doğrayın, hamura ekleyin kaşık yardımıyla karıştırın.

Adım4

Hamuru kek kalıbına dökün. Seramitok kalıp kullandığımız için kalıbı yağlayıp unlamayın.

Adım5

Önceden ısıttığımız 180 derecelik fırında üzeri kızarana kadar pişirin.

Adım6

Piştiğinden emin olmak için bir kürdan veya çatalı batırıp kontrol edebilirsiniz.Kürdan temiz çıkıyorsa kekimiz pişmiş demektir.

Adım7

AFİYET OLSUN

2 yorum:

selda nın mutfak defteri dedi ki...

Merhabalar,
Ellerinize emeğinize sağlık. Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

Emoş Hobi Design dedi ki...

Hoş geldiniz sefalar getirdiniz efendim.Bu güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim.Bir yemek blogu olmasamda her ev hanımı kadar bende birşeyler yapıyorum.Seramitok firmasınında payı var tabi bu lezzetleri yayınlamamda.Sevgilerinizi aldım..:) Davetinizede hemen icabet ediyorum şimdi...:)