18 Haziran 2013 Salı

VİŞNELİ KEDİ DİLLLİ PASTA ♥

  
Devamlı yaptığım kakaolu kedi dilli pastamı bu defa vişneli denemek istedim.Misafirlerim çok beğendi umarım sizde beğenirsiniz.

Malzemeler :
1-Kedi dili bisküvi
2-Pasta Kreması
3-Bir buçuk çay bardağı süt
4-Vişne suyu (Bisküvileri ıslatmak için)
5-Vişne veya Kiraz (ben vişne bulamadım kiraz kullandım)
6-Vişneli Toz jelatin
ve bir kelepçeli kalıp

Yapılışı:
*Öncelikle pasta kremasını süt  ile çırparak hazırlıyoruz bir kenara koyuyoruz.
*Sonra kedi dillerini ortadan ikiye kesiyoruz.
*Kedi dillerinin şekerli olan kısmını vişne suyuna batırıp hızlıca çekiyoruz.Burada önemli olan tamamını değil bir tarafını ıslatıyoruz.
*Islattığımız bisküvileri kalıbımızın kenarına diziyoruz.Islak kısmı içeri gelecek.
*Çevresi bitince alt tabanına bir kat döşüyoruz.
*Pasta kremasının yarısını buraya boşaltarak yayıyoruz.
*Bir kat daha ıslatılmış bisküvileri diziyoruz.
*Kalan kremayı ikinci katın üzerine yayıyoruz.
*Çekirdeklerini ayıkladığımız kiraz veya vişneyi üzerine döşüyoruz.
*Jelatini eritip biraz koyulaşmaya başlayınca vişnelerin üzerini kaplıyoruz.
*Bir gece buzdolabında dinlendirip afiyetle yiyoruz..

Süslemesi sunumu sizin hayal gücünüze kalmış..:)Ben kurdelayla bağlamıştım..
Herkese AFİYET OLSUN...



Hiç yorum yok: