28 Ağustos 2013 Çarşamba

Ebrushka'da çekiliş varrmışşş.:)

Merhabalar sevgili takipçilerimm..:)İlk defa blogda bir çekilişe katılıyorum ..Çok heyecanlıyım ve kazanmayı çok istiyorum..Blogunu severek takip ettiğim ebrushka ürünlerine bayıldığım ENGLISH HOME dan hediyeler verdiğini görünce dayanamadım.:)Normalde çekiliş olayını hiç sevmem.O kadar kişi arasından bana nasıl çıkacak diye çoğu zaman katılmaktan vazgeçtiğim çok olmuştur..Yanlış düşündüğümün farkındayım ama bunu düşünmemi sağlayan çeşitli faktörler var..:)Mesela şu yaşıma geldim milli piyangoda amorti bile çıkmamıştır...Sayısal lotoda 3 tutturduğumu bile hatırlamıyorum..Durum böyle olunca bende çekilişlerde şansımın olmadığını düşündüm hep...Taki bu English Home hediyesini görene kadar...
Daha bir kaç saaat önce eşimle yemeğe gidip oradanda  English Home mağazasına uğradık..Zeyno'nun onu bunu çekiştirip babasını bezdirip beni çıldırtması sonucu öyyle bi göz ucuyla bakabildim ne yazıkki.:(Gelir gelmez şöyle bir bakayım dedim aaa!! birde ne göreyim doya doya bakamadığım ciciler..bu bir işaret olmalı dedim ve işte buradayım..:)
Sizde katılmak isterseniz Çekilişe katılmak için buradan buyrun...http://ebrueliacik.blogspot.com/..
Sevgiler...

Hiç yorum yok: