25 Ağustos 2013 Pazar

KAPI SÜSÜ VE TEMİZLİK...

Bayramdan önce aldığım bu kapı süsü siparişimi nihayet bayram dönüşü bitirdim...Gitmeden önce kesip hazırladığım keçelerimi gelir gelmez dikip yapıştırdım..Model internetten alıntıdır onu öncelikle belirteyim..Hakkını teslim edeyim emeğe saygı anlamında...Modeli yapanın fikrine benimde ellerime sağlık olsun..:)

Bir yandan acil olan siparişlerimi yaparken bir yandanda temizlikle uğraşıyorum..Geldiğimiz günden buyana önce çamaşır,ütü derken dün genel temizlik bugünde camları slip tülleri yıkıyorum..Yarında kapıları silicem kısmetse..:( Hepsini bir günde yapmamın hem çok zor hemde beni çok yoracağını düşünerek günlere bölerek yapıyorum..Çünk bir yandan da günlük rutin işler ve en önemlisi benden ilgi bekleyen minik bir kızım var..Yukarıda modelin tasarımcısının emeğine saygı dedik hakkını teslim ettik.. Birde bana tatil dönüşü evde yardımcı olan biricik eşime çok ama çok teşekkür ediyorum..Allah ondan razı olsun..Bu yazıyı okuyacağını düşünerek fazla detaya girmiyorum ve iyiki varsın HAYATIM diyorum nokta.:) 

Hiç yorum yok: