25 Ağustos 2013 Pazar

Ohhhh beee TATİL BİTTİ...:)

Eveeet artık tatil bitti..Göçebe hayatından yerleşik hayata geçiyoruz..
Bayramın birinci günü akşamı Çankırı'ya yola çıktık 5 gün köy hayatı yaşadık..:) Benim 8 yıl eşimin ise 12 yıl olmuş memleketimize gitmeyeli.Bu arada aynı köylüyüz.:) Bunun avantajlarını ve dezavantajlarını bolca yaşadık bu bayramda...:) Görmediğimiz eş, dost,  akraba ne kadar insan varsa hepsini görmeye çalıştık vaktimiz yettiğince...Zeyno hava değişiminden olsa gerek çok hastalandı...Bademcikleri çok fena olmuştu 3 gün ateşler içinde yandı yavrum...Doktorun hastasın ama maşallah sesin opera sanatçısı gibi çıkıyor demesini hiç unutamam herhalde..Hastaneyi pepee diye inletmesi de cabası..:) Zeyno'nun bayramımızı sabote çabaları yüzünden hiçbir yere gidememiştik bizde biletimizi 2 gün daha ertelettik saboteyi engelledik gezik tozduk..:) Aşağıdaki resim tozduğumuz yerlerden..:)
Dönüş yolunda önümdeki kadının koltuğunu iyice yatırmasıyla kucağımdaki kızım sıkıştı..çok kızdım daha önce uyarmıştım ama kadın dinlemeyip böyle yapınca birde bana sende arkandakini rahatsız et deyince karşımdakinin sorunlu bir kişilik olduğunu anlamış oldum.Yerimi değiştirip kalan yolu rahat geçirdim çok şükür..:)
İstanbul'a gelir gelmez akşam kardeşlerimle birlikte amcamızın  Karasu daki yazlığına gitmek için tekrar bavul hazırlamaya başladık..:) Akşama kadar çamaşır yıkayıp asıp,kuruyunca ütüleyip yerleştirdik.Nihayet hazırız yola çıkabiliriz diye sevinirken 4 kişilik biletimize 2 kişilik biri tabure gösterdikleri yeri görünce deliye döndük...Zaten araba minicik nasıl sığacak bu kadar insan bu bavullar diye dünürken olmayan koltuğun biletin ide bize satmışlar..:) Eşim çok kızıp biletleri verip paramızı geri aldı ve hemen eve dönüyoruz dedi...Kardeşimin enişte benim   bugün gitmem lazım deyince özel araçla gitmeye karar verdik.Kardeşimin tanıdığı birisiyle yola çıktık...Bu defada Adapazarı kavşağını geçip Düzce'ye doğru gitmişiz..Yaklaşık 50 km geçmişiz ve geri döndüğümüzü de düşünürsek 50 km daha ..:) 2 saatlik yol bitmek bilmeyen bir çileye dönüştü..Korku filmi çekiyoruz zannettik..Bi uğursuzluk var deyip durduk...Hiç gidemiycez zannettik..:) Nihayet oraya ulaştığımızda gece yarısını geçmişti bavullarımızı yerleştirip yattık..Uğursuzluğun sadece gidiş yoluyla sınırlı olduğunu düşünmüştük ama maalesef yanılmışız..Ertesi gün balkondaki barbeküde ızgara yapmaya çalışırken dumanın üst kattaki bacadan geri dönmesiyle kabus tekrar başladı..Üstten irice bir bayan bize siz beni öldüreceksiniz diye bağırmaya başladı..Abla kapat camı 5 dk sonra kömür yanınca geçer diyoruz ama boşuna kadın tahminen Rus bizi anlamıyor..Ya da işine gelenleri anlıyor...En sonunda kapıya dayandı..Izgara girişimimiz ateşe döktüğümüz 1 bardak su ile son bulmuştu..Tavada yapalım diye konuşurken "karşı komşumuz" burada pişirebilirsiniz deyince eşim ve kardeşim gidip pişirdiler..Evet uğursuzluk devam ediyordu..Ertesi gün balkonda yemek yerken kızımın içi su dolu küçük pet şişeyi aşağı atmasıyla aşağıdaki kadını "kafamıza atsaydınız" demesi bir oldu...Ben ne düştü ne oldu demeden sesin gelmesi bir oldu..Daha 1 buçuk yaşında bir çocuk attı hanfendi neden kafanıza atalım biz delimiyiz üstelik dolu atsak içip boş atarız dedim.Kadın konuşmaya devam edince benim şarteller attı ..:) karşılıklı atışmadan sonra kendimi içeri zor attım ve böylece oranın uğursuzluğu tescillenmiş oldu..Eşim çok kızıp hadi gidiyoruz desede onu ikna edip  gün daha orda kaldık..Tatilimiz alt ve üst komşular tarafından berbat hale gelsede biz iyi yönlerinden bakmaya çalıştık hep...Çünkü karşı komşumuz vardı bizim o bize yeterdi haha..:) Onlar bizi tutuyodu.:) Zaman zaman balkondan kaş göz işaretleriyle sessizce aşağıdakileri ve yukarıdakileri çekiştiriyoduk.:) Ne çektik be..!! Bütün bunlar olurken biz tatil bitiyor diye sevinmeye başladık..:) Evimizin hayalini kurarak yola çıktık.Yoldan babam torunları çok özledim bi akşamda burda kalın deyince planlar deyişti bi akşamda orda kaldık ertesi gün çok özlediğimiz evimize kavuştuk...Bu uzun yazıyı güzel evim evim güzel evimden yazıyorum...:) Bu kadar uzun ara verince böyle bir yazı yazmak istedim..Bu kadar uzayacağını düşünmemiştim..:) Konu konuyu açtı böyle oldu..İyi de oldu..Hiç unutmayacağımız bu tatilimizi kayıt altına almış oldum..:)
Sonuç uzun bir süre tatile çıkmak istemiyoruz...:)Bidaha oraya gidebilseydik şuraya gidebilseydik diye söylenmiycez diye birbirimize söz verdik..:) Elimizdekilerin kıymetini çok iyi anladık bize çok iyi bir ders oldu..:) Gelir gelmez keçe çalışmalarıma başladım yarın onu yayınlıycam hepinize sevgiler...