19 Eylül 2013 Perşembe

İPLİ TOPLU AVİZE...:)

İnternette görüp çok beğendiğim bir avize modeli olan, plastik topun üzerini tutkallı ipi sararak yapılan bu modeldi..Yapalı çok uzun zaman olmuştu ama takmak şimdiye kısmet oldu...Kardeşim sağolsun elinden bu tarz işler gelir kendisinin..Hem okulunu okudu yapmazsa ayıp yaniii..:)



Yapılış aşamalarını fotoğraflayamadım küçük cadıdan dolayı ama internette bulduğum bu resimde ayrıntılıolarak anlatılmış.Zaten bende burdan bakarak yapmıştım..Bu iple birde vazo kaplamayı düşünüyorum.Yaptığımda onuda yayınlarım inşallah..Buarada ipin adı kırnap ipi diyegeçiyor.Hobi marketlerde bulabilirsiniz.Tutkal ise; şeffaf boncuk tutklalı diyede geçiyor.Normal rengi beyaz kuruduğunda şeffaflaşıyor.Bu tutkalla çok şey yapılır diye düşünüyorum...

Bu resmi ilk gördüğümde bende böyle üç boy yapmak istedim.Bir tane yaptım ve ipi çok doladığımı sonradan farkettim yani dışına fazla ışık vermiyordu gece lambası olmuştu adeta..:) bende yatak odamıza yakışır bu avize dedim..:) Oturma odası için yaptığım avize yatak odasına kısmetmiş...:) Sonra üç tane daha yapmayı gözüm kesmedi..Başka projelere inşallah..:)Ev ile ilgili çok projelerim var ama kiracı olduğumuzdan dolayı kalıcı şeyler yapamıyorum...:( O engin fikirlerimi kendi evimize saklıyorum..:)
Bu ev bizim olsaydı diye başladığım cümlelerin sayısını hatırlamıyorum..:) Artık eşimde dalga geçiyor. .#buevbizimolsa diye twitter da tartışma başlatcakmış...:)
Ha ha haaa çok komik ..:) Eminim benim gibi düşünen bir sürü takipçi bulurum ben orda...:)


2 yorum:

Sema dedi ki...

Elinize sağlık çok beceriklisiniz maşaAllah

Emoş Hobi Design dedi ki...

Çok teşekkürler sema hanım:) Kendi çapımda bişeyler yapıyorum işte..:)