20 Eylül 2013 Cuma

Kahvaltı gibi..:)

Eşim halı saha maçına gideceği günlerde akşam yemeğini hafif yemek istiyor.Genelde aramızda kahvaltı gibi diye tabir ettiğimiz bir sofra hazırladım..Kahvaltı gibi dememizin sebebi; kahvaltı desek o sabah olur, yemek desek değil:) kahvaltı gibi diyoruz bizde..:) İşte böyle bir akşam hazırladığım sofrayı paylaşmak istiyorum sizinle...

Sofralarım genelde özentili olur ama o akşam biraz fazla özenmiştim..:) Bim den aldığım peçetenin tek kullanımlık masa örtüsüyle uyumunu görünce sevindirik oldum..:) Bilerek almamıştım, farklı zamanlarda yaptığım alışverişlerdi..sofrayı hazırlarken farkettim ve çok hoşuma gitti..Acaba diğer peçetelerinde örtü takımı varmı diye düşünüyorum o günden beri..:) En kısa zamanda gidilip bakılaaaa...:)
Sofra düzenlemesinde "çatı katı" üzerine tanımıyorum..Çok beğeniyorum bana ilham veriyor..
Sevgiler...

2 yorum:

Sema dedi ki...

Çok hoş aynı zamanda da çok şık bir sofra olmuş elinize sağlık sevgilerimle..

Emoş Hobi Design dedi ki...

Çok sağolun sema hanım..:) Sizin blogunuzu da inceledim be sizin elinize su dökemem gibi geliyor bana..