21 Ekim 2013 Pazartesi

Dekoratif ip ile vazo kaplamaca..:)

El emeğim göz nurum..eski cam vazomu dekoratif iple kapladım...çok uğraştım ama değdi..pahabiçemiyorum kendisine....ama zeyno yakalarsa affetmez...şimdilik böyle sade kalsın sonra bişeyler düşüncem inşallah...

Yapılışı çok basit gibi görünsede beni çok uğraştırdı...Şeffaf tutkalı vazonun üzerine azar azar sürerek ipi sıra sıra hiç kaydırmadan yukarıdan aşağı doğru sardım.Çok geniş bir bölgeyi tutkallayamıyorsunuz çünkü çabuk kuruyor ve ip yapışmıyor...Öncesi sonrası fotosu yine yok ..:( Gecenin bir yarısı yapmaya kalkışınca kafa gidiyo tabi..:) bide sonlarına doğru elektrikler gitmişti..:)Bu kez bahanem çok ama bidaha dikkat etmeye çalışıcam...:)


Sevgiler...

6 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba
vazo çok güzel olmuş ellerinize sağlık, fakat vazonun altında düz renk bir örtü kullanırsanız daha gözel görünecektir

Emoş Hobi Design dedi ki...

Yorumunuz için teşekkür ederim.Evet düz örtüyle de güzel olur tabi önce düz bir örtü edinmem gerekir..:)

Gelin Ayşe dedi ki...

Wooow, cok guzel olmussss

Emoş Hobi Design dedi ki...

beğendiğine sevindim teşekkür ederim ayşecim..:)

funda öztkn dedi ki...

çok güzel olmuş uğraştığınıza değmiş.sevgilerimle

Emoş Hobi Design dedi ki...

Çok teşekkür ederim Funda hanım...Bloguma hoş geldiniz :) Benden de sevgiler...