11 Ekim 2013 Cuma

Kına sepetinin inanılmaz değişim hikayesi..:)


Merhabalar.:)
Bu kez bir değişim-dönüşümle karşınızdayım..:)
(yazar bu girişi yaparken kendini televizyon programı sunuyor zannetti..:))
Uzuuuuunnn zaman önce bu değişimi kafama koymuştum ama bunu yapmak şimdiye kısmetmiş..
Aşağıda, kendi kına gecemde alınan ve sadece bir gece kına dağıtmak için kullandığımız kına sepetinin hikayesini okuyacaksıız....:)
Bundan yaklaşık 2 buçuk  yıl önce kına gecem için alınan kına sepetine, düğünümüzden sonra evde yer bulamayan, atmaya ve kimseye vermeye kıyamayan ben en sonunda bu değişimi yapmaya karar verdim..:)
Önce çekmece içinde 1 yıl kadar kullandım..Çekmece içi düzenleyici ile çekmecelerime rahat bir nefes aldırdıktan sonra, talihsiz kına sepeti yine açıkta kalmıştı..:)
Bu onun kaderi olmamalıydı..Buna dayanamayan ben onu sürekli kullanabileceğim ve ömrünün geri kalanını bana kendini sevdirmek zorunda kalmayacağı bir hale getirmeliydim..:)
O kırmızı haliyle evde kırmızı bir odanın olmasına rağmen, kendine orada bile yer bulamayan "talihsiz kına sepeti" artık değişmeliydi..
Bir süre nasıl yapsam? Ne renk olsa? Nerede kullansam?Sorularına yanıt aradım..:)
Veeeeeee en sonunda kendisini banyomda havlu sepeti olmasına karar verdim..:)
Bundan sonraki aşama fazla uzun sürmedi..:)
Giriş kısmını çok uzattım ama yapılışını kısa geçicem endişelenmeyin..:)

GEREKLİ MALZEMELER..
1-Yarım metre koyu pembe mat kumaş..
2-Yarım metre açık pembe tül..
3-Silikon tabancası..
4-Kurdele ve pul şerit,,
ya da isteğe göre süslemek için çeşitli malz.

 YAPILIŞI:
1- Yarım metre kumaşı ikiye kesip önce gerdirerek dışını kapladım.Kenardaki fazlalıklarını kestim.
2-Diğer kumaş parçasını da içine döşeyip, sepetin kenarına eşit katlar vererek düzgünce silikon tabancası ile yapıştırdım.
3-Tülü dıştan değişik bir hava vermesi ve koyu pembe kumaşla kontras oluşturması için kullandım.Onuda gerdirip büzgülerini eşit vererek silikonluyoruz.
4-Birleşim yerlerini kapatmak için kalın pembe kurdele kullandım ve pembe pul şerit ile süsledim.
5-Sapınıda, kumaştan uzun bir şerit kesip kapladıktan sonra birde fiyonk kondurdum..:)
 Bu da havlular içindeyken sepetimin görüntüsü..:)
 Bu yandaaaann..:)
Buda fiyonkumum yakından haliii...:) hahaaa...

Görmemişin sepeti olmuş misali bi ordan bi burdan bir sürü fotoğraf çektim..:) Yalnız kaplamadan önceki halini fotoğraflamayı unutmuşum..:(
Sanırım hatırlamak istemediğimden eski halini..:) Öncesi sonrası resmi yapsaydım iyiydi ama üzgünüm...:(
Herşey bir tarafa bu değişim sepetimede, banyomada,  banada çok iyi geldi..:)
SEVGİLER...



2 yorum:

funda öztkn dedi ki...

çok cici olmuş ellerize sağlık

Emoş Hobi Design dedi ki...

Teşekkür ederim çok sağolun..:)