29 Kasım 2013 Cuma

SON ZAMANLARDA...

Merhabalar...Uzun süredir blogumla ilgilenemedim.Ama boş durmadım tabiki bu sessizlikte neler yaptığımı sizlerle paylaşayım dedim...Bu postu annemlerden yazıyorum..Anne evi dinlenme tesislerinde vaktim daha çok oluyor.Bi kaç gün buradayım.Evlerimizin biraz uzak olması sebebiyle geldiğimde 3-4 gün kalıyorum geldiğime değsin diye..Dedesi,anneannesi,dayıları ve teyzesi çok özlemiş bizde gelelim dedik...:)
1-Aşağıdaki Baykuş Bere'yi bir yakınımın oğlu için ördüm facebook da da sizlerle paylaşmıştım.Ara ara sipariş üzerine ördüğüm bir model bu kızım içinde örmüştüm bakınız tık tık :)

2. Japon Güneşi..:) Bu mamayı sevgili Nursevin'ce Lezzetler Sayfasında görmüştüm..Çok beğendim ve denemek istedim..Eşimde çok beğendi.Alt tarafta mantar ve patlıcan var..Minik minik doğrayıp ayrı ayrı kızarttım(mantar sulandığından dolayı) Üzerinede bir yaprak yufkayı 12 ye bölüp boş olarak yuvarlayıp kızartıp bu şekilde dizdim.Ortasına yoğurt koyarak pul biberle servis yaptım.Önce görüntüsü sonra tadı bizi bizden aldı doğrusu...Denemenizi tavsiye ederim..
 3-Minnie Mouse tütü...İnternette hızla yayılan ve hatta kendi kızımın doğum günündede yaptığım bir tütü modeliydi.Sipariş üzerine yapıyorum ve çok beğeniliyor.Anneler çocuklarının ilk yaşlarını kutlarken bir anı olması açısından artık bu tarz şeyleri tercih ediyorlar.Fotoğraf ilerde ölümsüzleşen bu doğum günü partileri artık çok yaygın..:)Bu akıma bende kendi kızımın 1.yaşında kapılmıştım bakınız
 4-Gemici yastık modeli...Bu modelde sevgili rengim designde görüp kendi yiğenim için yaptığım ve çok beğenilip sipariş üzerine yaptığım bir model..Bebek mevlütünde takı yastığı olarak kullanılamk üzere çok talep görüyor.Bu kez Kayra bebek için Bursa'ya gitti...Sizde sipariş vermek isterseniz..Emoş Hobi Design sayfasından mesaj gönderebilirsiniz.
 5-Leopar desenli çerçeveler...Bu çerçeveleri kendim için yaptım ve buzdolabıma asmıştım..Ama dayanamayıp ertesi gün bir tanesini görümceme hediye ettim..Zira leopar desenli keçeyi bana o vermişti..hehe:)) Birşey yaptığımda elimde hiç tutamam hemen beğendim diyen birine veririm...Hiç gözümde olmaz o an için o mutlu olsun isterim ve kullandığını gördükçede sevinirim...Çevremde hemen hemen herkeste 1-2 parça bişeylerim vardır benden hatıra olması için verdiğim...:)

İşte benim son zamanlarım böyle geçti...Bir yandan ev işleri temizlik v.s. tabi en önemlisi Zeynomla ilgilenip bir yandanda bunlarla ve daha fotoğraflamayı unuttuğum birsürü şeyler yaptım...Üretmek=ben
 Birşey yapmadan  geçirdiğim günümü boşa gitmiş sayıyorum..Uzanıp dinlenmem gereken zamanlarımı bile birşeyler yaparak dğerlendiriyorum.Eşim beni aradığında napıyorsun dediğinde şunu şunu yapıyorum bitmek üzere deyince..Bitince bi çay demle ohhh uzat ayaklarını dinlen der bende heee tabi tabii derim...ve hatta kızarım bana dinlen dedi diye :) sanki sendenmi izin alcam derim..:) sana iyilik yaramıyo der bana..aslında haksız da sayılmaz yani...ama ben o söyleyince sanki izin verdim sana bugün otur demiş gibi hissediyorum..:İlahi ben yaa...En olumsuz yönünü düşünüp bulurum huyum kusurun..Sağolsun oda beni hep idare eder..Bizde böyleyiz işte...
Sevgiler...

Hiç yorum yok: