4 Ocak 2014 Cumartesi

BOL FOTOĞRAFLI YILIN SON GÜNLERİ..:)

 
Herkese MERHABA ..:)
Ayran içtik ayrımı düştük sevgili bloğum..:) Neler neler yaptım bi bilsen...:)
Her yazma isteğim geldiğinde bir işim çıkmasınamı yanıyım yoksa işim yokken yazasım olmamasına mı?..:) Herşey bir tarafa yeni yılın ilk postu ile karşınızdayım..Ama eski yıldan yaptıklarımla..Eeee malum bir yıldır görüşemiyoruz..Şu klasik yeni yıl esprisinide yaptıktan sonra hemen başlıyorum..:)
 
Efendim alttaki resimde tabiri caizse bir ayvanın etinden sütünden nasıl son damlasına kadar faydalanırız onu görüyorsunuz..
 
Ayvanın kendisinden: Ayva Tatlısı
Çekirdeğinden: Krem
Kabuğundan: Çay
.......
Öncelikle şunu belirteyim ayva tatlım hiç olmadı...Sevgili oktay ustanın tarifini denememe rağmen maalesef beceremedim..Çok sertti eşim beni kırmamak için çok beğendim dese de görünen köy klavuz istemez misali herşey ortadaydı..Böylede açık sözlüyümdür arkadaş...Bişey varsa vardır yoksa yoktur..:)
Gelelim kreme : Krem tamamen basit bir yöntem ayva çekirdeklerinin üzerine çok az su koyup buzdolabında bir gece bekletiyorsunuz..Jelimsi bir kıvam alıncada ellere,buyuna,yüze yatmadan önce uyguluyorsunuz.Daha pürüssüz bir cildiniz oluyor.Daha öncede yapmıştım ama benim birşeyi düzenli kullanmak gibi bir alışkanlığım olmadığından 3 günü geçememiştim..:)
Son olarakta ayvanınkabuğundan çay..:)
Ben normal karışık kış çayı diye aktardan aldığım çayın içine kabukları direk koydum ve demledim..
 
 
Bu da olmayan tatlımın geniş açılı görünümü..:)
 

 
Kızım için ördüğüm Mini Mouse Bere,Şapka artık nederseniz..:)
 

 
Yoğun bir misafir temposundan sonra temizlikte bana yardım eden meleğim..

 Tanışma yıl dönümümüzü unutmayan canım eşim,hayat arkadaşımdan   benim için çok anlamlı bir hediye...Çiçeklere karşı özel bir ilgim vardır.Her nekadar birsürü çiçeğin hakkından gelsemde...:)



Burdada mini Mouse şapkamıza kayınvalidemin ördüğü atkıyla beraber kombinlediğim fotoğrafı görüyorsunuz...Üzerindeki süslemeler yine bana ait..:)


Kızım doğmadan önce bir odası olurda kapısına asarım umuduyla yaptığım fakat bir odası olmadığından duvara astığım kapı süsü...:(

Ve son olarakta sevgili anneciğimin hünerli ellerinden bir örgü etek....İnternette yapılışıyla ilgili çok fazla resim bulamadığımız için annemle örüp örüp söktük ...:) Tığı ile başmalıştım ama olmadı beğenmedim duruşunu ve sonra annem şiş ile başlayıp ördü sağolsun..Üzerindeki fiyonkuda ben kondurdum..:)

İşte benim eski yıldan kalan son karelerim bunlardı...Umarım bu kez arayı çok açmam diye bir düşünüyorum...Günler geçtikçe kızım büyüdükçe kendime ayırdığım zaman azalıyor ya da bana mı öyle geliyor bilmiyorum ama, son zamanlarda hayata yetişemediğim düşüncesine çok sık kapılıyorum...Mutluluğu uzaklarda değil küçük anlarda aramak lazım...Zaman zaman o bize gelmezse biz ona koşarız..Öylede yüzsüsüzdür...:)

Hiç yorum yok: