2 Nisan 2014 Çarşamba

Zeynep 2 yaşında ve Diğer yaptıklarım...

Merhabalar...
Kızımın doğum gününde giymesi için bir kıyafet hazırlamak istedim..Geçen yıldan farklı olması açısından tütü şeklinde değilde daha değişik ve özel olsun istedim..
Geçen yılki doğum günü için tık tık..Dikiş makinamın bozuk olduğundan tamamını elimde dikmek zorunda kaldım..Ama sonuç tam anlamıyla istediğim gibi oldu ve içime sindi çok şükür...
Bu yılki doğum günü için rengimiz lila ve beyaz puantiyeler oldu...7 kat lila tül ve 8. kat olarak puantiyeli tül kullandım...

 Geniş pileler yaparak teyelledim...
Çok katlı olduğundan astar kullanmadım..


 Beline drape yaptım ve arkadanda fermuar diktim...

 Üzeri için badisinin ön tarafında 2 arka tarafında Zeynep yazdım ve taşlarla süsledim.Yaka ve kollarında hazır pileli kurdelerden diktim...
Doğum gününde hatıra anlamında gelen misafirlere vermek için çerçeve magnetler hazırladım..



Doğum günü için yaptığım diğer hazırlıklar için Emoş Butik Tatlar adresine tık tık lütfen..
 
Karşı komşumun banyosu için yaptığım kapı süsü...



Çerçeve siparişlerim ve en yeni modellerim...


 
Kurabiyelerle birlikte paketlenmiş hazırlanmış siparişlerim...

Bütün bunların arasında birde ikea gezintisi sığdırdık...
Doğum günü öncesi bir keşif, sonrasında ise alışveriş...IKEA ile ilgili ayrı bir post yapmayı düşünüyorum...Çektiğim fotoğrafları instagramda paylaşmıştım ama blogg arşivimdede bulunsun..Zira benim için çok önemli çünkü..Kızımın odası için alışverişimizi ikeadan yaptık.Odası bittiğinde son halinide burada paylaşacağım İNŞALLAH...

 
Bunlarda benim ilk ikea ziyareti ganimetlerim..
İkea'ya gidipte tepsi ve saksılardan almamak olmazdı doğrusu..:)
Zira sosyal medyada yapılan "Herkesin bir derdi var bir de İKEA tepsisi" şeklindeki kısıma bende dahil olmak istedim..:)
 
Yiğenimin 1 yaş doğum günü badisi ve çerçeveleri..
Konsepti Osmanlı paşası olunca fes ve bıyık olmadan olmazdı..:)




Minik Hasan Umeyr için kapı süsü hazırladım...


Ve Keçe kasnak kapı süsü siparişim.


Son olarak babaannesinin ve eşimin teyzesinin kızım için ördükleri yelek ve hırkalar...



Bu da benim kızım daha doğmadan akşamları işten geldiğimde ördüğüm hırkası...

Sevgiler...

2 yorum:

ebru köroğlu dedi ki...

Merhaba,
Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibe aldım :)
Bende bloguma beklerim
Sevgiler,
http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

Emoş Hobi Design dedi ki...

Merhaba;-)
Cok tesk ederim..memnuniyetle ziyaret edicem..sevgiler..