25 Haziran 2014 Çarşamba

Bu ayrılık son olsun...:)

 Merhabalaarr...
Şöylebir baktımda yazılarımın başlıkları nekadar birbirine benziyor...Uzun bir aradan sonra, son günler, son zamanlar...Şu blog aleminde yerleşik hayata geçemedim gitti...:) Şaka bi tarafa uzun süredir yüksek dozda vakitsizlik yaşıyorum...
İlkbahar'dan yaza geçiş, malum yaz temizliği, badana-boya, birtakım ev düzenleme durumları ve bütün bunların yanında ve en önemlisi Zeyno'm..
Hepsini dört dörtlük yapmaya çalışan bir benle mücadele içindeyim...
Bütün bu örgü, keçe, dikiş, boyama v.s. bunların hepsi benim hobilerim ve yapmaktan büyük keyif aldığım, çalışma hayatından ev hayatına geçişteki bir çeşit terapilerim bile diyebilirim...Önceleri bilen bilir sadece kendim ve sevdiklerim için yaptığım bu ciciler zamanla çevrem tarafından beğenilince birde talep görünce satmak ve aile bütçeme katkıda bulunmak istedim..
İşte burada bir özveri ve disiplin gerekli olduğunu öğrendim...Kendim için yaparken zamanla ilgili bir sorun yaşamazken bir sipariş sırasında karşı tarafa verilmiş olan sözü çok önemsedim...Mükemmeliyetçi tarafım sanki her siparişi kendim için yapıyormuşcasına özenmemi sağladı ve beni hiç rahat bırakmadı...
Çok şükür ki kimseye karşı bir mahçubiyetimde olmadı ve İNŞALLAH da olmaz...Bu blogda sadece sattığım ürünlerim olmadı ve olmayacak da..Çünkü eğer öyle olursa kendime haksızlık etmiş olurum hem kendime hemde bu blogun açılış sebebi olan Zeyno'ma...Bu blogun büyüdüğünde ona bırakmak istediğim bir hatıra olmasını istiyorum...
Bu uzuuuunnn giriş yazısından sonra gelelim yaptıklarımaaa...:)

Ördüğüm mini mouse'lu kedili, kuşlu berelere birde ayıcık eklemek istedim..
 


Bu minik patikler Emoş Hobi Arşivinden..
Buradan ve buradan tık tık...




Sevgiler..
Emoş Hobi Design

Hiç yorum yok: