14 Temmuz 2014 Pazartesi

Ortaya karışık yakın geçmiş zaman...:)

 
Herkese Hayırlı Ramazanlar öncelikle...
Ramazan öncesi telefonumdan bilgisayarıma attığım ancak bir türlü paylaşma fırsatı bulamadığım resimlerle karşınızdayım...Bu resimlerin hemen hemen hepsini http://instagram.com/emoshobidesign sayfamda paylaşmıştım...
İlk resim Zeyno'nun o doğmadan önce aldığım kapı süsünün eski hali...Aslında kendimde bir kapı süsü yapmış olmama rağmen çok beğenip bunu da almıştım..Şimdi olsa hayatta almazdım.Hamilelik psikolojisi olsa gerek...:)
 
 


Sonra bu kapı süsü gitgide gözüme batmaya başladı.. Özellikle de Hoşgeldin bebeğim yazısı...Bende yazıyı söküp bir kaç dokunuşla bu hale getirdim...Harfleri keçeden kesip içlerini elyaf ile doldurdum.. Alttaki bulut ve uçan balon Zeyno'nun beşik süsleriydi...Beşiğini kaldırıp karyolaya geçince burada değerlendirmek istedim...Bir kaç minik dokunuştan sonra bitmiş olacak.. Dayanamayıp bu haliyle de bir görün istedim.


Bu tabağı tabiki de kızım minik Zeyno'm için bir sabah hazırlayıp instagramda paylaşmıştım...Bir cuma günüymüş muhtemelen ve hayırlı cumalar yazmışım...İnternetten bir modeldi ve bende denemek istemiştim..Zeyno çok beğenmişti ve  önce güneşi yemişti...:) Vakit buldukça bu tür tabaklar hazırlamak istyorum.




Ve işte yeni karyolamız ve pikemiz...Sanırım bu resim pikeyi yeni aldığımda çekilmiş bir resim..Paketinden çıkarmadan da bi çekiyim der gibi bir hali var... :)İleriki zamanlarda Zeyno'nun odasıyla ilgili bir postta hazırlıycam inşallah..Çünkü çok fazla soru alıyorum hepine toplu yanıt olmuş olur...


Bu saksıları bilmeyen yoktur herhalde...Özellikle instagramda hemen herkeste var ve çok farklı yerlerde kullanılıyor...Hatta ben iki tanesini banyomda kullanıyorum..Saksı güllerini çok severdim ve hep almak istedim.Ancak benim çiçek bakma beceriksizliğim yüzünden hep çekinirdim...Sonunda bu saksıları görünce cesaretlenip almak istedim..İçinde iki kök var ve biri pembe biri de sarı açıyor...Alalı uzun zaman oldu şimdilik gayet iyi görünüyorlar inşallah bu kez başaracağım...


Uzun bir süre ilikli kemik arayışından sonra sağolsun kayınpederimin bulup getirdiği kemiklerimle çorbalar için kemik suyu kaynattım ve silikon kalıplara koyup dondurdum...Çorbalarda çıkarıp içine attım..Denemenizi tavsiye ederim gerçekten farkedilebilir derecede lezzet veriyor..Ben sadece Zeyno'nun çorbaları için değil bütün çorbalara koyuyorum..Zaten Zeyno'ya özel çorba da pişirmiyorum artık..Biz ne yersek o da ondan yiyor..



Koridor duvarına raf takıp ayakkabı kutularımızı koyacağız diye kaplamıştım..Amacım gelip geçilen göz önünde bir yer olduğu için göze güzel görünmesiydi...Ama daha sonra düşünüp çok karmaşık bir görüntü olacağı için rafı başka biryere (görünmeyen) astık...Bu gizli bölmeye daha sonra değinmek istiyorum...:)


Anahtarlığımızı bu şekilde boyayıp bir dıy çalışması yapmak istedim.. Ahşap boyamaya uzun süredir ilgi duyuyordum ama bir türlü cesaret edemiyordum.. Sanırım bu girişime takip ettiğim sayfalardaki görüntüler vesile oldu...Ben zaten hobinin hemen her dalına ilgi duyan birisi olarak boyamaya da bayıldım..



Bu da üzerine peçete transferi yapılmış son hali...:)



Boyamadan hızımı alamayıp mutfaktaki peçeteliğimi de boyadım tabiki...:) Sadece bir parça şeyi boyayıp hevesim geçmez benim..Daha neler neler boyadım onlarda sonra burada olacak inşallah.


 
Elektrik  düğmeleri ve bulaşık makinem de nasibini aldı...:)



İkea'nın internet sitesinde yaptığım bir alışveriş resmiydi.. eşime sitem içerikli..:)
Alıp günlerce asılmasını beklemiştim...:( Sonunda matkap alıp hepsini astık..
Son hallerini paylaşacağım...





Son olarak cibinlik süsleme çalışması olsun..Perdenin alt kısmından kestiğim parçaları bu şekilde değerlendirmek istedim...Üçgen şeklinde kesip ponponlarla süsledim..Eski sade halide güzeldi ama bu da fena olmadı sanki...

Herkese bol bereketli ramazanlar...
Sevgilerimle
Emoş Hobi Design

Hiç yorum yok: